MERCI DE PRENDRE NOTE: Notre site web utilise des cookies pour aider à améliorer votre expérience de navigation et nous fournir des informations afin de mieux comprendre votre usage de notre site. Cliquez ici pour voir les cookies que nous utilisons. Cliquez ici pour apprendre à supprimer et bloquer ces cookies (même si cela signifie que certaines parties de notre site Web ne fonctionneront pas). Si vous ne changez pas vos paramètres de cookies, nous comprenons que vous êtes satisfait de la valeur par défaut et que vous acceptez notre utilisation des cookies, comme décrit.

Cocher la case pour fermer cette pop-up.

 
Sybase Business Intelligence Solutions - Database Management, Data Warehousing Software, Mobile Enterprise Applications and Messaging
Sybase Brand Color Bar
delete

Search for    in all of Sybase.com
voir tous les résultats de la recherche right arrow
  blank
 
 
 
 
 

 
 
CLICK TO EXPAND NAVIGATION
CLICK TO EXPAND NAVIGATION
 
 
 
 
Support > À propos de Support > Programmes de support Advantage Database Server > Cycle de vie de support Advantage

The Advantage Support Lifecycle

 
 
 

Sybase iAnywhere shall provide support for Supported Versions of Advantage Database Server to customers covered by a then-current support plan. "Supported Versions" shall mean the then-current Major Version of Advantage Database Server, and, for a period of twelve (12) months after introduction of a new Major Version of such program, the immediately preceding Major Version of the software program.

Following the twelve (12) month period, the Major Version immediately preceding the then-current Major Version of Advantage Database Server will enter a Transitional Support stage. “Transitional Support” shall be defined as a period of support in which new license sales, upgrades, user-count expansions and operating system cross-grades may still be purchased. Sybase iAnywhere will continue to provide technical support to customers covered by a then-current support plan for Transitional licenses. Maintenance Releases, bug fixes and workaround solutions may be limited and will be released at the sole discretion of Sybase iAnywhere.

Advantage 9 Upgrade Policy

 
 
 
 
Page d'accueil / Contactez-nous / Aide / Emplois / Informations légales / Confidentialité / Code de déontologie
© Tous droits réservés 2014, Sybase Inc. - v 7.6
Sybase France SARL, (27, rue du Colonel Pierre Avia, 75508 Paris Cedex 15, France), société à responsabilité limitée au capital de 1.000.000 euros, enregistrée au Registre du Commerce et des Sociétés de Paris sous le numéro B 349 230 441.